Rebecka dag.

publicerat i Allmänt;

Jag är hemma hos Rebecka vi har kollat på film och ätit god mat , vart på tuna park & vart galna på olika folk . Så har våran dag sett ut än så länge, jag undrar hur den slutar . Ska väl snart börja röra på arslet & åka hemåt så jag hinner träffa min mamma & pappa lite grann som jag knappt gjort nu under dom dagarna jag vart ledig. Imorgon är det dags för att jobba igen 7-14 inte så lång dag , härligt ! Hoppas bara på att regnet ger sig lite så man slipper bli som en blöt hund varje gång man ska gå ut genom dörren.
aja, såhär har min dag sett ut . hur har eran dag sett ut ?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jennifer:

Min dag har sett ut så här, Jag har kollat på tv, sen data, tv, data och sen hem till pappa och nu datorn igen:)<3

2:a kommentar, skriven , av -MeMilly-:

Jag gillar verkligen din blogg!

Ska vi kanske följa varandra via bloglovin'?



Kram♥

3:e kommentar, skriven , av helen:

Vart jobbar du?

Kommentera inlägget här :