Tisdag'

publicerat i Allmänt;
Idag har jag vart på jobbet & det har gått bra visserligen har jag bara suttit med en vårdtagare från kl 10.30 till 16.30 på akuten så det blev 2,5 timmes övertid. Var rätt hungrig när jag kom tillbaka till lokalen så slängde i mig lite mat , men jag trivs så bra med att jobba där :) imorgon är det dags igen 7-14 hoppas bara inte att det blir fler akut besök.
Jani, när jag kom hem så pussade jag & kramades med min älskade lilla kille , vi spelade fotboll & var uppe i stallet & kollade på när hans moster skulle rida , jag tror Wiggo kommer att bli en liten stalldräng han älskar att sopa & ha sig i stallet . min älskling <3  Vad har hänt för er idag då ?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av becca:

Asså jag har lagt ut en bild på en tjej, snacka om att hon är snygg, de är inlägget under kväller ! Alltså shit, du måste kolla hennes ögon! Jag vet inte vad hon heter, och jag har sökt på google på henne om vad hon heter men jag får aldrig fram något ;/ kolla om du känner igen henne! =) <3 love you.

Kommentera inlägget här :