blöt hund.

publicerat i Allmänt;






Nu har jag & Wiggo kommit in genom dörren vi blev helt blöta eller mest jag då , Wiggo hade en filt över sig och vagnen så det fick bli regnskyddet ;P Efter jag hämtat honom hos dagmamman så gick vi till affären och handlade lite mat , nu tänker jag fasen inte handla mera har hur mycket som helst hemma. Kanske dags att ta de som ligger i frysen ? haha!
Ja nu sitter vi här hemma kollar på Barnkanalen som Wiggo älskar , Anton kom precis in genom dörren också . Väntar på att klockan ska ticka lite så ska jag ställa mig och laga lite mat .Ja det blir nog bara till att sitta inne idag , kan ju inte göra mer i det här vädret direkt . Och så har jag inte direkt orken, får väl se om han hör av sig eller inte han som ska tatuera mig men om jag går på magkänslan så blir det nog inget idag heller.

Tack för alla kommentarer som skriver att jag är så stark det tackar jag för och de gör mig ännu starkare. <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mr. Incognito:

sv; Det var så lite :) Har du haft en bra dag ? Usch hoppas vädret blir bättre snart :D

2:a kommentar, skriven , av Tirova:

Hej sötan :) rösta i min blogg på vilken bild jag är snyggast på ;) bästa motivering får en bildlänk!

Kommentera inlägget här :