God natt gott folk .

publicerat i Allmänt;

Blev en lätt lagad kvällsmat för min & wiggos del. Sedan var det bums i säng med honom & han somnade runt kl 19 , han har vaknat ett antal gånger också tror det kanske är mardrömmar. Vid halv 8 kom Anton hit vi kollade på TV , satt vid datorn och sedan pratade . Sen tog han min bil för att fixa däcken på den luften var lite knas & sånt , sen kom han och lämnade tillbaka den & så kollade vi en stund på TV sen åkte han hem till sig , han ska jobba imorgon.

Imorgon så har jag bestämt med Rebecka att vi ska gå och sola . Anton kanske ska ta han under den tiden ( om han inte jobbar ) annars tänkte jag försöka fråga mamma lite snällt om hon inte kan ta han över sin lunch så får wiggo äta med dom.  Ja det löser sig väl på ett eller annat sätt .
Nu är det nog sängen som gäller för min del , är rätt sliten . Vi hörs mer imorgon. God natt !

<3

Kommentera inlägget här :