ja vad ska man säga mer än IDIOT ?

publicerat i Allmänt;
Jag slängde iväg ett sms till Wiggos pappa och frågade ifall han kunde ta hand om Wiggo medans jag åkte på speedway ? men såklart svarade han inte. Jag ringde upp & jag tror han råkade svara för annars brukar han aldrig svara i telefonen.
Såhär lyder det .

Jag : - hallå ?
Tobbe : - mmmm ?
jag : - vad gör du? varför svarar du inte ?
Tobbe: - jag sover , sov ingenting inatt .
jag : - kan du ta wiggo ikväll ?
Tobbe: - nej
jag :- varför?
Tobbe : - kanske för att jag ligger och sover ?
jag : - jaha så det är viktigare än att ta din son ? Du har fortfarande ett ansvar även om du ligger och sover och är skit trött elller är det jobbigt ?
Tobbe : - klick ( stängde av mobilen )

visst är han mogen ? ;D

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

jag förstår inte hur du klarar av att leva vidare, jag skulle bli så fruktansvärt förbannad, man blir ju bara det när man läser! du verkar vara en så go tjej, ta ingen skit!

2:a kommentar, skriven , av Sofie:

Att du orkar! Stark du är. Gud vad arg jag hade blivit. Man är ju faktiskt två personer som skaffar barn tillsammans och barnet behöver ha båda sina föräldrar hos sig, på ett eller annat sätt.



Bra blogg du har annars, fortsätt så:)



Kram

3:e kommentar, skriven , av Jeja:

T är störd. han som förlorar på att vara ett svin. det är han som blir oomtyck och får stäpel som dålig förälder. och vem vill egentligen ha en stämpel som dålig förälder, iaf så tyccker jag att han förtjänar den där dåliga förälder stämel som har har fått nu.För han verkar inte visa något som helt engageman i hans egen son! För han har ju inte gott rykte som förälder. Men gumman,ja är imponerad av dig Bea, Du är jätte duktig Bea! PUSS

4:e kommentar, skriven , av Jonna:

han låter ganska exakt som någon jag känner.. KARLAR!

5:e kommentar, skriven , av Anna:

Herregud! Vilket jävl* svin rent ut sagt! Skulle flippa! Han borde få rejält med smörj!

/ Anna M L

Kommentera inlägget här :