onsdag'

publicerat i Allmänt;

Har inte orkat skriva i bloggen har vart fullt upp!
Igår så var jag inte i skolan , jag var på tuna park med min mamma och shoppade en massa saker . Ett par as tuffa badbyxor till Wiggo nu kommer han bli skit snygg på stranden i sommar ;)  Senare på kvällen åkte jag hem till Bella hjälpte henne med håret och sedan åkte jag hem väntade på Rebecka så åkte vi till speedway med Jocke, tim och timmy men vi hann inte tid förrän det var slut så vi vände direkt , haha! sen satt vi här kollade på TV .
idag så har jag solat med Rebecka sen så var de doktorn för Wiggo , sen stan med mamma och kusin . nu är vi hemma väntar på rebecka o jonte som ska komma hit. 
 
så ser min dag ut idag. vad ska ni göra ?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sandra Wahlbom:

Ja ska äta hamburgare :D

Kommentera inlägget här :