somnat + svaren .

publicerat i Allmänt;
Nu har Wiggo somnat med mycket mycket gnäll. Stackare <3
Här sitter jag och ska svara på era frågor snart ,såg att de var ganska många frågor som var likadana så jag svarar endast en gång ;P



Postat av: anonym älskar att läsa din blogg ! du är så äkta !

vad vill du utbilda dig till?
drömjobb?
känner du någon i vingåker-Katrineholm?
om du vann en miljon, vad skulle du göra för pengarna då? :)

svar : Tack så mycket :)
* Jag går omvårdnads programmet nu blir det tredje året jag går klart som undersköterska och jag tror nog inte att jag kommer att plugga vidare inte som jag känner just nu. Vill gärna jobba med människor och äldre personer , det är något som jag tycker är as skoj !
*  Dröm jobb är väl att få jobba som advokat eller så har jag alltid velat bli frisör men dock var mina betyg för låga för att komma in på den linjen.
* Hm, ja jag var faktiskt mycket i katrineholm för några år sedan hade en pójkvän där och då umgicks jag med en hel del folk har tyvärr ingen kontakt med dom nu . :(
* hmm , mycket bra fråga ! haha svårt , men jag har velat göra en bröstoperation faktiskt ganska länge nu är sjukt missnöjd med mina bröst och jag känner mig nästan lite manlig. Jag skulle också åka på en resa med Wiggo såklart + min familj , köpa mig en bil . Det är väl det jag kommer på sen när man väl har pengarna så kommer man väl alltid på lite till :)

Postat av: Jonnah

Är du o Anton tillsammans igen?


svar : jag hade nästan förberett mig  på den frågan :) haha ! Nej vi är inte tillsammans igen ( än iaf )  men vi träffas och sånt , vi har sagt att vi får se hur det blir och hur det går framöver . 

Postat av: anonym

ska du jobba i sommar?


svar : ja jag ska jobba i sommar , hemtjänsten i torshälla i 4 veckor det är iaf det som är planerat just nu sen får man se om det blir under en längre tid eller inte :) 

Postat av: sandra

var du någongång orolig för missfall under graviditeten med Wiggo?
gjorde du ett VUL innan rutinultraljudet, bara för att kolla att allt var bra?



svar : absolut var orolig för missfall men när de började närma sig vecka 15-16 så började jag lugna ner mig lite grann. Jag gjorde ett ultraljud när jag fick reda på att jag var gravid i vecka 6 . Sen gjorde jag ett ultraljud i vecka 19 tror jag och sedan ett i vecka 36 & de gjorde vi för att kolla att allt stämmde och ifall han låg med huvudet rätt vilket han
gjorde :)
 
 
Sådärja , det var iallafall lite frågor & dom tackar jag för hoppas ni blir nöjda med svaren och är det något som ni inte riktigt förstår så fråga alltid en gång till .

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hej!

Fint barn du har!

Jag själv blev gravid när jag var 16&18 år!

Skönt att vara ung och mamma =)

Kommentera inlägget här :