Trött.

publicerat i Allmänt;
Ja nu kom tröttheten smygandes jag är svintrött . Vill bara lägga mig i sängen och somna om igen, har precis duschat & nu står Anton och Wiggo i duschen. Wiggo ville inte duscha med mig men med Anton går det bra ;P jäkla satunge <3
Han vill väl bara duscha med en kille det är ju skämmigt att duscha med mamma, haha  ! ( kidding )

Nej idag vet jag inte alls vad som händer ska träffa Rebecka som sagt iaf hon ringde mig för en stund sen och sa att hon var framme nu i Stockholm , jippie ! Och vid kl 13 ska jag åka med Wiggo till hans farmor eftersom han ska vara där i helgen det är ju egentligen Tobbes helg men han var sjuk men det gör inte mig någonting jag tycker det är bättre att han får vara med hans farmor istället :)
Hm, det blir nog min rosa klänning idag fast jag inte riktigt vet vad jag ska göra så åker den nog på iaf . Kan ju ta en bild på den sen så ni får se hur den ser ut jag hade den på mig på Rebeckas student också fast då glömde jag att ta en bild , denna gång ska jag försöka komma ihåg. 

See you later aligator ( stavning? )

Kommentera inlägget här :