tupplur.

publicerat i Allmänt;
Jag somnade i soffan i 1 ½ timme riktigt skönt var det men jag känner mig just nu ännu segare men jag piggnar nog till när jag ska gå och hämta Wiggo i detta fina spöregn. Ringde Anton och han jobbade fortfarande kom på att jag behövde regnskyddet som ligger i bilen men det var ju lite kört då eftersom det är han som har bilen, rakarns ! Men vi får klara oss ändå , ska bara hämta honom & sedan springa till affären för idag blir det köttbullar,  potatismos och brunsås det är redan bestämt. Jag har inte gjort ett skit idag och det är så sjukt jäkla skönt att inte har någonting planerat sådär så att man känner någon press över sig .

Ikväll eller senare idag ska jag ju som sagt kanske tatuera mig , tatueringen ska sitta på sidan av magen typ vid revbenen och jag säger bara  AJAJ men har jag fött barn klarar jag väl det ;) så tänker jag med allt jag ska göra som kan göra ont, haha!  Blir det så att jag gör den ikväll så ska jag självklart ta en bild så ni får se hur det blir !

Nu ska jag glo på TV och vakna till lite innan jag ska hämta Wiggo vid halv 3 ungefär.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sandra wahlbom:

Vem är de som ska tatuera dej? :)

Kommentera inlägget här :