blondin.

publicerat i Allmänt;

här sitter jag med slingor i mitt hår haha & inte är man snygg någonstans :P
ikväll så kanske jag och anton ska gå på bio , men vi har inte riktigt bestämt oss annars blir det en hemma kväll I think så kanske Rebecka och Jonte kommer också, de vore trevligt :) snart är det dags för mig att hoppa in i duschen o klockan är snart halv 6 vart tusan tog den här dagen vägen? fast kanske inte så konstigt vi vaknade ju iofs kl 1 haha sömntutor.
Och jag vill bara säga att jag saknar min älskade son hur mycket som helst men imorgon så kommer han som tur hem och då ska jag firas med släkten , trevligt . Vi ska vara hemma hos mig och jag har sagt runt kl 3 någonstans då får dom komma. :)

vad skulle jag göra utan dig hjärtat . ?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av frida:

då ses vi imorgon gumman:)<3

Kommentera inlägget här :