en besviken bea.

publicerat i Allmänt;
jaha då har man i stortsätt gjort allt klart med sakerna i skolan , känns väldigt skönt! :)
jag åkte hem till mamma o pappa åt mat & skrev ut lite arbeten som jag skickade över till min syster . Nu så sitter jag återigen hemma i lägenheten och kollar på melodifestivalen, inte för att jag har följt och jag tycker verkligen att det är värdelöst =/
Rebecka kanske skulle komma förbi lite senare hon är ju på fest hemma hos hennes pojkväns pappa men hon skulle vara nykter så hon kan köra bil :) hon är verkligen min räddare i nöden <3

besviken är väl det enda ordet man kan beskriva mig just nu , hatar att planera mina helger med folk som ändå inte bryr sig & gör något annat så slutar det med att jag sitter här själv. säger bara snälla säg inte att ni ska vara med mig om ni ändå inte kan hålla det & det är ju inte första gången det händet heller , fan vad sur jag blir! men den ni förlorar är mig , synd för er för jag tänker inte bry mig längre!!!!

</3

Kommentera inlägget här :