...

publicerat i Allmänt;
Alla frågar om jag o anton är tillsammans igen & jag vet inte alls vi umgås o beter oss som vi vore tillsammans men jag vet inte. vi

igår var det en dröm som blev till en mardröm .. anton fick ju sitt körkort som alla redan vet nu vid det här laget :) vi åkte till örebro o allt gick hur bra som helst . på vägen hem var det blixthalka o jag sa till anton att han skulle köra sakta o det gjorde han 50km på en 110 väg de fick verkligen inte att köra snabbare när vi ska åka ut på motorvägen så får vi sladd  bilen åker fram o tillbaka anton lyckas få upp bilen så den går rakt igen men sedan pang så slår vi ett varv o rakt in i mitten räckerna på motorvägen , det gick verkligen inte att få upp bilen anton gjorde allt precis allt för att få den att gå rakt men de gick inte .. vi kom av vägen o ställde oss där vänta på hjälp från hans låtsas pappa som kom , bilen är inte så snygg nu men jag är så himla glad att vi fortfarande lever o att ingen blev skadad. o jag är så stolt över anton att han gjorde allt men de räckte inte de var så pass halt .BLIXT HALKA!!! skulle de vart jag som hade kört så skulle jag inte tro att vi skulle vara vid livet för jag vet inte alls hur jag ska bete mig när man får sladd jag skulle förmodligen släpppa ratten o fortsätta köra ... men som tur allt gick bra , o på vägen hem satt jag o sa till anton att jag älskade honom ett x antal gånger.

jag är stolt över dig , du kunde inte ha gjort det bättre. jag älskar dig <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av LH:

Om du hade en bilstol till Wiggo i bilen, och det är märken i plåten på bilen, så ska ni se till att försäkringsbolaget byter ut stolen. Den anses krockad. Men det kanske inte ens var en bil med bilstol i?

2:a kommentar, skriven , av Jonas:

oj då, vad tur att det gick bra för er :) LH har helt rätt, så om ni hade stolen i bilen så kontakt försäkringsbolaget :)

3:e kommentar, skriven , av Bea wiggosmamma:

svar: - nej wiggo var inte ens med bilen och ingen bilstol,....

4:e kommentar, skriven , av becca:

Bra att det gick bra för er, för jag vet inte vad jag har gjort om det hade hänt dig någonting <3

5:e kommentar, skriven , av frida:

bra att allt gick bra gumman, ursch vad hemskt:(

6:e kommentar, skriven , av Alexandra:

Gud vad bra att allt gick bra - jag fick sladd på bilen för ett tag sedan och jag vart livrädd...förstår hur du tänkte att du skulle reagera jag gjorde nästan det men killen min var så lugn så allt gick bra då med.



Tur att allt gick bra!

Kommentera inlägget här :