Farbror doktorn

publicerat i Allmänt;
Nu har jag & Wiggo vart hos doktorn vi tog en promenad dit. Han hade streptokokter (?) eller hur det stavas & sedan fick han hostmedicin , sen en salva till hans röda rumpa också .Min stackars lilla kille <3
Mamma & han släppte av mig här hemma så jag kunde få duscha medans dom åkte till apoteket & skulle ta ut wiggos mediciner. Kl 14 är det utvecklingssamtal för min del & jag antar att Wiggo får följa med på det om inte Anton kan ta honom under den tiden.

men nu ska jag springa ner med tvätten , ha det fint .

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

annars är det bara att ringa gumman om du behöver barnvakt! <3<3

2:a kommentar, skriven , av kusin frida:

annars är det bara att ringa gumman om du behöver barnvakt! <

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Hoppas det blir bättre med lillkillen :) <33

Kommentera inlägget här :