från hjärtat.

publicerat i Allmänt;

jag har så jäkla roligt med dig , jag skrattar som en tok så tårarna kan börja rinna. Idag har jag haft en super duper bra dag , det har jag alltid när vi två är tillsammans, ett tag sen blev jag lite rädd att saker mellan oss skulle förändras bara för att jag började träffa anton igen, men ack nej vi är vi & vi är tillbaka till varandra från förut! Du finns alltid där med en hjälpande hand. Jag kan inte ha roligare med någon annan än dig.
jag älskar dig. <3





http://bpettersson.bilddagboken.se ( bilderna från idag )

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av rebecka ;D:

Jag kommer aldrig att lämna dig! Jag är bara glad för din skull att du har börjat träffat Anton igen! Ingenting hindrar oss från att vara med varandra och ha sjukt kul :) Love youz<3

Kommentera inlägget här :