Fredagen den 6 mars

publicerat i Allmänt;

Idag är det fredag och den här veckan tycker jag verkligen har gått segt kanske för att det beror på att jag har haft super mycket att göra i skolan och en massa prov? ja det kan jag ju säga att det har jag verkligen haft ! Idag är det första dagen på den här veckan som jag tycker att skoldagen gick snabbt kanske beror på att jag slutade kl halv 10 ? haha ja bea! idag gick jag bara på första lektionen och det var ett test inför nationella provet i matte och det gick väl sådär, jag är inte världens duktigaste i varken matte eller engelska måste jag påstå!

Idag så ska jag inte göra ett skit har inte planerat något förutom att jag kanske ska göra klart min svenska uppsats jag ska argumentera mot eller för någonting , men jag vet inte vad så snälla är det någon som har förslag så säg till ! Eller är det kanske till och med någon som vill göra det åt mig? haha jag skojar :) men förslag kan ni gärna komma med.
I helgen blir det lugnt iaf vad jag vet än så länge för nästa helg är det fest för då ska jag fira min 19 års dag , hurra! :D
Fyller den 16 mars men firas den 14 mars , det blir underbart! 
Jaja, just nu sitter jag hemma i lägenheten min vän Rebecka är här med sin underbara dator & sitt mer underbara internet TACK! äntligen kan jag blogga lite .

folk undrar vad som har hänt med min blogg? och det kallas nybloggdesign och jag gillart väldigt mycket :) det är min vän Selvina som gjort det & jag säger bara  tusen tack!! :)
vad tycker ni om designen?

puss&kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

argumentera on unga mammor! Du har antagligen mycket bra åsikter och kan få till en super uppsats=)

2:a kommentar, skriven , av sandra:

visste inte att du fyller snart. vad kul gumman! hör av dig om du ska ut då kan vi kanske träffas : )

Kommentera inlägget här :