fredagskväll'

publicerat i Allmänt;
Den här kvällen har gått ut på att göra klart min svenska uppsats som jag kom ganska långt med men är inte riktigt klart än men snart så får jag fler idér så skriv är ni gulliga:) resten av tiden har jag spenderat på min blogg och genom att kolla andras bloggar , inte fullt så roligt längre måste jag säga. Finns däremot inget annat att göra , inget bra på TV ingenting. Men det är skönt med bara fredagsmys också absolut men rätt vänner är allt bra :)
Imorgon? hm, vet inte alls vad som händer plugga klart det sista så man slipper tänka på det kanske vore väldigt skönt. Visserligen är det bara matte & psykologi som ligger på " att göra " listan.

Min lilla wiggo älskling somnade kl 7 ikväll & jag hoppas att han sover ut rätt länge imorgon för det skulle jag behöva göra känner jag , börjar bli lite lite små trött men jag orkar nog ett tag till .

vad har ni gjort ikväll eller man kanske ska fråga vad ska ni göra ikväll?
och vem tycker ni ska vinna lets dance?

Kommentera inlägget här :