fryser

publicerat i Allmänt;
Ja jag fryser hemskt mycket och har gjort det hela dagen, säg inte att jag börjar bli sjuk igen?
Nu är jag hemma iallafall och har vart det ett tag, anton hämtade upp mig efter ungdomsmottagningen sen åkte vi hem till honom pratade lite med hans pappa sedan åkte vi till bilskroten kollade ifall vi kunde hitta någon vinge till hans bil men nej det gjorde vi inte. Så här sitter jag har ätit lite rester från igår som blev över och det var mycket gott men jag kollade mig i spegeln och jag har för tusan gått upp massor :/ det är inte bra bea!
Här sitter jag som sagt ska snart packa ihop lite saker dra ut till mamma & pappa spendera natten där sen är det bara att åka in till stan tidigt imorgon för att gå till praktiken , jag känner inget sug men jag måste!

Vad har ni gjort för något idag?


( dagens outfitbild finns i inlägget nedan )

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sandra:

Jaa, visst är han väl för gullig!Jag kan nästan inte sluta titta på honom:Phaha Wiggo är bra gullig han också;)hur gammal har han hunnit bli nu?:)

2:a kommentar, skriven , av wilma:

Trött på att hitta sist till alla gratissidor då poänggränserna är löjligt höga och det är omöjligt att värva folk eftersom alla redan är medlemmar? Då är http://www.freestreet.se/?r=1545 sidan för dig!! Den går till på samma sätt som alla andra sidor, men eftersom den är ny och inte har så många medlemmar går det jättelätt att samla ihop poäng! På en vecka har jag redan fått ihop presentkort på 800!(300kr (770poäng) plus en extra bonus på 500kronor som ALLA med mer än 950 poäng innan sista april får!!Det har jag ALDRIG lyckats med på någon annan sida. Passa på och bli medlem du också innan alla andra hitar dit och det blir svårare! Dessutom hinner du ju vara med i utmaningen att få 500kronor extra i bonus!

3:e kommentar, skriven , av wilma:

Trött på att hitta sist till alla gratissidor då poänggränserna är löjligt höga och det är omöjligt att värva folk eftersom alla redan är medlemmar? Då är http://www.freestreet.se/?r=1545 sidan för dig!! Den går till på samma sätt som alla andra sidor, men eftersom den är ny och inte har så många medlemmar går det jättelätt att samla ihop poäng! På en vecka har jag redan fått ihop presentkort på 800!(300kr (770poäng) plus en extra bonus på 500kronor som ALLA med mer än 950 poäng innan sista april får!!Det har jag ALDRIG lyckats med på någon annan sida. Passa på och bli medlem du också innan alla andra hitar dit och det blir svårare! Dessutom hinner du ju vara med i utmaningen att få 500kronor extra i bonus!

4:e kommentar, skriven , av Fia:

Nu har jag ytterligare en bloggtävling hos mig, Det är jättelätt att medverka i tävlingen, välkommen att delta!

Kommentera inlägget här :