god kväll'

publicerat i Allmänt;

Jag & Wiggo gick till skolan för att träffa Rebecka tog en cigg med henne & Lina sedan drog jag & Wiggo därifrån gick & träffade Sandra så hon följde med hit en stund , hon gick precis. Nu har vi käkat mat Wiggo åt dock inte mycket alls men han har slukat i sig en hel välling flaska & somnar han inte snart så får han till :) Nu mår min lilla plutt mycket bättre , inte lika hostig och inte lika förkyld så det känns helt underbart, jag är däremot väldigt hostig och förkyld :( jag som ska ha party imorgon!
Jaa nej nu väntar jag på att plutten ska somna sedan är det dags för mig att springa ner i tvättstugan och tvätta och sedan hoppa in i duschen för en snabbdusch. Anton är i garaget kom hem en liten stund för att käka sen drog han igen så jag får tillbringa min kväll själv ikväll men de kommer säkert att gå bra. Anton kommer väl senare när han är klar kanske runt 22-23 , bror väl helt på !

Ne , herråå så länge jag återkommer !

Kommentera inlägget här :