God morgon'

publicerat i Allmänt;

Jag och Anton vaknade för ca 2 timmar sen , jag är verkligen skitrött eftersom vi inte somna förrän kl 4 imorse :P vi kollade på film till kl halv 3 sen så kunde vi inte sova, haha! men nu har vi iaf vaknat och har städat lite eftersom min släkt kommer idag + matte ( antons kompis )  sedan kanske Rebecka och Jonte också skulle komma men vi får se eftersom Rebecka skulle plugga idag :) ja nu har jag äntligen lagt in bilderna från i fredags på datorn de var inte många bilder men de finns iaf men jag slänger in dom senare för mitt internet är just nu väldigt segt kommer säkerligen ta typ 5-10 minuter för en bild att laddas upp så jag väntar ett tag. Snart ska jag åka och hämta min älskade saknade wiggo <3
imorgon är det min födelesedag 19 år ( hjälp börjar bli gammal  ,haha! )

vad ska ni göra idag ?

Kommentera inlägget här :