God morgon

publicerat i Allmänt;

ledig dag.
vakna för kanske en timme sen har städat lite nu & snart ska jag hoppa in i duschen.Idag så ska jag ner på stan kopiera lite nycklar till anton sen så ska jag åka hem till mamma & pappa för hunden kommer ju idag :)
och det var någon som frågade vad rasen är & jag tror den heter shapendoeser eller nåt sånt där konstigt jag vet inte riktigt hur det stavas.
Sen var det någon annan som undra vart jag köpt min halsduk & den är ifrån Gina tricot.

Ja såhär ser min dag ut för tillfället . Ledig helg wiggo ska vara hos Tobbe i helgen & ikväll så ska jag kolla på Lets dance finalen någon annan som ska se den? Eller jag kanske missar den om jag ska följa med Rebecka & Johanna till Strängnäs , jag får se hur det blir med den saken de skulle dit hämta lite saker & sen tillbaka.  aja, nog snackat om det.
Dagens outfit kommer väl också upp sen.

såhär ser hunden ut på ett ungefär ( inte den hunden på bilden, men den rasen ). Den ser ut som våran förra hund men en storlek mindre :)


Kommentera inlägget här :