God natt!

publicerat i Allmänt;
Nu är jag hemma igen , åkte till garaget där anton höll på med sin bil sedan blev vi skjutsade hem hit av hans pappa sedan hämtade vi min bil åkte o hämta antons bror , åkte hem till anton hämtade grejer sedan skjutsade hans bror hem och nu sitter jag här anton är o handlar lite saker så han kommer nog när som helst. nu är det sängen som gäller för min del jag är svin trött eftersom jag knappt sov i natt efter allt som hänt . skola imorgon och nya tag. Japp så här har min dag sett ut bara försöka fixa till bilen i stortsätt .just det blev aldrig så att vi åkte ut till mamma o dom de blev alldeles för sent .. men nu säger jag

GOD NATT! :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lovisa:

Vad kul att det går bra för dig och Anton du verkade som lyckligast när du var med honom och du wiggo och anton var en så fin familj:)

Kommentera inlägget här :