hemma .

publicerat i Allmänt;

Är hemma nu har vart hemma hos mamma o pappa har solat nu ser jag ut som en kräfta istället men hellre det än att vara vit o se ut som ett jäkla lik. Anton o jag har vart i affären o köpt massa godis o chips, väldigt onyttigt jag vet o jag måste börja träna! Hur många gånger har man inte sagt det? Men men.
Snart kommer Rebecka och Jonte också vi ska väl sitta här hemma kolla på TV eller något , först hade vi tänkt gå ut och gå men nu blev de så sent + att det är svinkallt ute så jag känner inte riktigt för det.Jahaja, inga idéer på vad ni vill att jag ska ändra eller lägga till här i bloggen? kom gärna med förslag de vore skitbra! :)Nej nu så ska jag kila.
jag älskar dig.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Melinda:

gud va gott med chips & godis ^^

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

jag tycker att det är bra som det är! :) jätte bra uppdatering nu för tiden

3:e kommentar, skriven , av Rebecca:

Vart det någon hund? :)

Du berättade ju att ni ev skulle få en hund.

Kommentera inlägget här :