inte hemma ...

publicerat i Allmänt;
nu åker jag iväg för att träffa lite kompisar & käka . så jag får annat att tänka på , tack för att ni finns <3

jag gör inte bara fel hela tiden , du med men du kan inte erkänna det & du bryr dig inte . varför ska jag jag bry mig? jag vill inte ha någon som inte bryr sig , tänker inte lägga ner tid på någon som inte bryr sig. du har ingen stake till att att säga att du inte vill ha något med mig att göra , men vet du? jag har förstått det själv nu.. hejdå!



tack vänner för att ni finns, tack wiggo för att du finns i mitt liv & fått mitt liv att kännas som att det är bättre att leva, du lyser upp mina dagar , du får mig att känna mig värd <3 aldrig kommer jag lämna dig min älskade son  , mamma älskar dig mer än allt annat på denna jord <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Seebb:

Got damn Bea du är så het, hoppas på att vi ses senare och kan snacka o ha lite roligt;)

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

HAHAHA

Kommentera inlägget här :