Mammas älskling <3

publicerat i Allmänt;
Wiggo Pettersson .

Det går inte att beskriva med ord hur mycket jag älskar dig & hur mycket du betyder för mig. Du är mitt allt , mitt hjärta , mitt liv. Jag kommer aldrig att lämna dig ALDRIG. Du får mig att känna mig så värefull & det känns som jag klarar precis allt när jag har dig vid min sida , jag gör allt för dig. Skulle jag inte haft dig vill jag inte ens veta hur mitt liv skulle se ut antagligen så skulle jag skita i skolan totalt eftersom jag är så jäkla trött på den men jag kämpar på nu , jag kämpar som f*n för att jag ska kunna ta studenten få bra betyg & ett bra jobb så jag tjänar massor av pengar så du kan få allt du vill ha. Jag är så himla glad för att jag har dig , du sviker mig aldrig , glömmer inte bort mig och får mig inte att känna mig som en påse skit som duger för dig när det passar dig bäst ( som vissa andra gör ).Du ser mig inte som ett miffo som är dum i huvudet utan du ger mig kärlek all den kärlek jag behöver. Jag ville bara skriva det vill att alla ska veta att du betyder mest för mig och att jag älskar dig mest av allt , synd att du inte kan läsa det här men jag har redan berättat allt för dig så du vet redan om det. Tack för att du gör mitt liv värt att leva.
jag älskar dig <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av becca:

BUSUNGEEEEEE !! ;D

SÖTAST I STAN OCH HAR EN FLICKVÄN SOM HETER WILMA :D

2:a kommentar, skriven , av Selvinaz:

Åh, fick tårar i ögonen. Så fint skrivet bea ! :)

3:e kommentar, skriven , av elin:

håller med selvinaz, väldigt fint skrivet :) Du har en så söt son!

4:e kommentar, skriven , av Emma:

Vilken söt son du har :) och va fint skrivet.

Jag har också en son på ett år, jag känner precis samma sak för honom :) en mammas kärlek till sitt barn är obeskrivligt!

Kommentera inlägget här :