måndag 23/3

publicerat i Allmänt;
God förmiddag! ;D
orkade inte blogga mer igår, Rebecka och Jonte var här vi kollade på Beck sen så drog dom efter det så då var det sängen som gällde. Upp i morse kl 6 då Wiggo vaknade , sen så drog anton till jobbet och jag drog till min praktik. Jag har lunch nu och kl 11.30 har jag utvecklingssamtal så ska snart börja vandra iväg till skolan, sen tillbaka till min praktik igen. Fram och tillbaka hela tiden :P Sen efter praktiken ska jag hem en timme sen kl 15 så har jag lektion i skolan till kl 17, fyfan vilken dag måste jag säga! Och trött som tusan är jag också, hur ska jag orka? jo jag måste....
Ikväll blir de läggdags väldigt tidigt om jag någon gång ska kunna känna mig lite pigg på morgonen jag är så hemskt morgontrött o skulle gärna vilja ligga i sängen ett par timmar till & helst vara ledig varje dag , men så går det inte riktigt till.
Vad ska ni hitta på för roligt idag då?

Nu så ska jag springa iväg vi hörs senare! :)

Kommentera inlägget här :