mjukis

publicerat i Allmänt;
Nu är jag hemma och det är väldigt skönt ska jag få be att tala om. Mitt huvud dunkar fruktansvärt mycket och jag ska ta mig en tablett och hoppas på att det blir bättre. Snart så har jag min lektion och sedan så ska jag iväg och handla mat , får väl se om jag får med mig Anton eller inte.

Idag vill jag sola igen men det kanske inte är så bra eftersom jag brännde mig i ansiktet men om jag anväder solskyddskräm kanske det går? Jag vet inte får väl se hur det blir med den saken.
Men en annan sak jag är galet sugen på är att shoppa , shoppa en massa kläder till både mig och Wiggo finns så himla mycket fint nu. Nog med att Wiggo har fått en skinn jacka, nya stuprörsjeans & en tuff tshirt så tycker jag han är värd ett par converse skor också som jag såg när jag var på lager 157 förra veckan, dom var skittuffa ;D

aja, nog snackat om det .

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Tessa.:

Hoppas designen ska passa dig :)!

Kommentera inlägget här :