Onsdag 25/3

publicerat i Allmänt;
God eftermiddag  :)
som vanligt vid den här tiden har jag lunch så jag passar på att blogga lite innan det är dags att gå tillbaka.
Hoppas att allt är bra med er ? visst är det härligt väder ute? soligt men det är förbannat kallt men de räcker för mig att solen äntligen är framme. Idag är det praktik igen som vanligt och det går bra inga långa dagar alls halv 9 till kl 14 helt okej :) idag har jag ju en lektion i skolan kl 15 till kl 17 känner inget sug att gå dit men jag antar att jag måste.
Ja, nej jag vet inte vad jag ska skriva. Wiggos farmor ska ha wiggo idag från kl 15 till senare på dagen så jag kan gå till skolan och sen ska jag iväg och storhandla.

Dagens outfit ? ja den kommer väl idag också
just det ikväll så har jag nog ingen dator för min pappa skulle låna datorn ikväll sa han för han skulle kolla på något förstod inte riktigt vad men han får iaf låna den. Så ikväll eller senare så blir det ingen blogg för min del . men imorgon är jag tillbaka igen.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Tessa.:

Sv: Hej, ja det gör jag! Vill du ha hjälp så skicka ett mejl till mig ([email protected]) med inloggningsuppgifter, en massa bilder jag kan använda mig av i din bloggdesign. Skriv gärna ner lite förslag på vilka färger du kan tänka dig vilja ha i bloggen och om du vill ha någon text med i headern eller menyn, så skriv gärna ner den med. :)

Kommentera inlägget här :