plugg'

publicerat i Allmänt;

och så sitter jag fortfarande här och pluggar , jag förstår seriöst inte hur jag orkar men jag måste! Och ´just nu har jag kommit in i en liten svaka och hittar ingenting om diabetes :O jag ska beskriva sårläkning , sår och hur man behandlar det samt hur man ska bemöta en människa med diabetes ? hur tusan ska jag kunna veta sånt där , jag är ingen utbildad sjuksköterska direkt !

nej usch vad trött jag är på det här och det blir ju inte bättre när man har annat i huvudet som stör en hela tiden också, jag kan inte sluta tänka på det men Bea seriöst släpp det !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av linda:

tror verkligen att lärarna på OP älskar diabetes uppgifter för under dom där tre årna jag gick där så var diabetes det enda som dom tjatade om, & man fick göra tusen uppgifter om det år efter år :P

2:a kommentar, skriven , av sara:

Min lillebror har diabetes, och man behöver väl inte bemöta honom på nått speciellt sätt, förutom om han verkar vara trött och seg då kan han vara låg och måste äta dextrosol. sen om en person med diabetes blir så låg att den svimmar måste man få i personen dextrosol på en gång!



Kommentera inlägget här :