snodd av rebecka ;D

publicerat i Allmänt;
Lovar du att vara ärlig? såklart !
Du heter: Beatrice
Smeknamn: Bea
Beroende av: Wiggo , min familj , anton & vänner.
Vad tror folk om dig? jadu, det kan man ju undra sig! alla har olika åsikter om mig , men i dont care ;)
Hur imponerar man på dig? genom att vara sig själv .
Brukar du skratta för dig själv? Ja, faktiskt skämmit nog.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: " haha ;)<3
Var bor du? Eskilstuna
Trivs du där: Ja, det kan man säga.
Äger du några converse: yes!
Sprit, cider, vin eller öl: CIDER & sprit.
Brukar du bli för full: Nej , men ibland så.
Vad har du för mobil operatör: Tele2
Är du allergisk i mot något: Nope..
Nästa mål i ditt liv: Ta studenten, få mig ett jobb & att de ska lösa sig mellan mig & anton..
Hur svarar du i mobilen: "aa det är Bea " eller " hallå "
Vem ringde du senast? Anton
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: att hans mobil dör snart .
Antal timmar sömn inatt: 7 timmar
Sov du ensam: Neje, med anton :)
Brukar du komma i tid: ja,                                      
När mår du bra: När allt går som det ska & när jag inte är osams med någon.
När blev du fotad senast: I dont remeber.
Hur känner du dig nu: Rastlös, shoppingsugen & lite trött.
Vanligaste färg på dina kläder: jag använder olika färger hela tiden.
Vad tycker du om fötter: äckligt.
Vad saknar du: wiggo <3
Hade du en bra kväll igår: ja, det är klart var ju med Rebecka :)
Favorit dryck på morgonen: äppeljucie
Rakar du benen: självklart
När brukar du oftast gå och lägga dig: så olika men runt kl 22
Är du blyg? Nej absolut inte

Sysslar du med någon idrott: Nja någon gång ibland så rider jag.
Vill du hellre ha mail än brev: ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja !
Har du spytt offentligt: hm, ja det har jag.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: allt som killar gör & så skulle jag vilja veta hur det känns att ha sex när man är kille, haha!
Är du nöjd med ditt liv: Ja absolut !
Är du bortskämd: eh ? ja jag skulle tro det !
Vad gör du i morgon: imorgon ? hm söndag det är rebecka dag.
Vad är det värsta du vet? Folk som inte vet vad de snackar om , folk som snackar skit om mig när de inte ens vet hur jag är som person, folk som stör sig på mig, otrohet, falskhet & lögner.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? så himla olika
Vad längtar du till? Tills ikväll & tills imorgon då wiggo kommer hem.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Jag har inte så många vänner , men en har jag & hon är den bästa!
Vad är det finaste du fått? Jadu, fått många fina saker . men min guld ring jag fick av anton.
En speciell dag du minns: när jag fick wiggo  & när jag och anton träffades <3
Hur gammal är du: 19år
Om fem månader: hm, skolan ?
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Rebecka <3
Vilken tid gick du upp idag: 9.30 men då väckte anton mig annars skulle jag nog sova mycket längre.
Vad ska du göra ikväll: min bästa kommer hit & lite mer folk , vi ska spela wii & sen är jag taxi också.
Är det okej att gråta: klart att det är ..
Laddar du ner musik och film från Internet: jag vet inte hur man gör , haha!
Vad skulle du göra om du vann en miljon: bröstförstorning, åka utomlands, köpa hus & ge wiggo allt han vill ha.
Bär du glasögon eller linser: Nej.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, kläder som kläder.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Beror på om jag har wiggo eller inte men runt kl 6-7 m wiggo är hemma & kl 11-12 om jag är själv.
Har du piercing: nej.
Vill du gifta dig: kanske.
Vill du ha barn: Ja ett till :)
Solar du ofta: ja nu på senaste tiden så gör jag det .
Är du bra på att laga mat: haha fråga anton ;P
Gillar du att dansa: Ja när jag är full & då tycker jag att jag är jätteduktig ;D
Är du flygrädd: skojar du? HAHA LIVRÄDD!
Hur vig är du: inte  vig alls.
Vad dricker du helst när du är törstig: coca-cola
Vilken är din favoritglass: Jadu, många.
Tror du på ett liv efter döden: Ja det tror jag och hoppas på.
Tycker du om sushi: NEJ!!!
Vad äter du helst när du ser på film:  godis & chips
Bor dina föräldrar tillsammans: japp :)
Har du tandläkarskräck: nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kväll.
Vilken ögonfärg har du: gröna.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja det har jag.
Biter du på naglarna: fan , ja de gör jag!
Röker du: ja det gör jag ( jag erkänner )
Hur ofta tränar/motionerar du: haha, typ aldrig!  
Senaste låt du hörde: någon låt i antons bil vet inte vad det är för något.
Vad gör du på helgerna:  är med vänner , är med wiggo , festar & är med anton .

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Tror du verkligen man får en bröstförstoring, ett hus, en utomlandsresa + allt din son vill ha för 1 miljon? HAHA, du har nog fått någonting om bakfoten, för inte fan får man allt det! Bara en bröstförstoring hos en seriös plastik kirurg kostar kring 60-70 tusen.. du får nog tänka om där, och lära dig uppskatta pengar lite mer! ;)

2:a kommentar, skriven , av bea wiggosmamma:

idiot, haha jag sa att jag skulle vilja göra det där men vem fan vet vad jag skulle göra om jag skulle få dom pengarna. detta är en rolig sak att göra inte att jag ska göra det . haha idiot.

Kommentera inlägget här :