sola.

publicerat i Allmänt;
Nu väntar jag på att min mamma ska komma så hon kan ta med sig Wiggo hem, jag ska också ut till dom men den bilen jag har nu har ingen bilstol till wiggo så han åker med mamma ut :)
jag ska åka ut dit & sola , måste bli brun vill inte se ut som ett lik.

Ni som inte har läst så är wiggo sjuk han fick 3 st mediciner som han ska ha varje dag , jobbigt värre . Hoppas han mår bättre snart .

Ni som har läst min blogg har ju sett att jag gjort en liten lista eller snodde den av Rebecka & skrev dit mina egna
åsikter & kolla vad jag fick för kommentar . Ganska rolig faktiskt :)

" Tror du verkligen man får en bröstförstoring, ett hus, en utomlandsresa + allt din son vill ha för 1 miljon? HAHA, du har nog fått någonting om bakfoten, för inte fan får man allt det! Bara en bröstförstoring hos en seriös plastik kirurg kostar kring 60-70 tusen.. du får nog tänka om där, och lära dig uppskatta pengar lite mer! ;) "

seriöst detta är en sak man gör för att det är roligt , och tror du jag skulle vinna en miljon ? det är så jag tänker nu sen när man väl får pengarna så tror jag knappast att jag skulle göra de sakerna jag skrev. idiot !

nej nu ska jag kila bye :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therèse:

Strunta i dom där idioterna. Dom är bara avundsjuka!

Kommentera inlägget här :