svar

publicerat i Allmänt;
inte var det många frågor inte :) men svar ska ni få som fråga iaf få ., hehe!


varför tog det slut mellan dig och din pojkvän ditt barns pappa?
var barnet planerat ,berätta lite mer!
svar : - vi bråkade väldigt mycket och vi kunde inte dela upp " jobbet " hemma, kändes som
att jag gjorde precis allt och de var nog i stortsätt det också så jag tänkte att jag nog klarar det bättre själv!
Vilket jag tycker att jag gör också , nu har jag ju en ny " pojkvän " eller vad vi ska kalla det Anton heter han iaf vi
har vart tillsammans i snart 1 år fast vi har gjort slut därmellan och nu försöker vi hitta tillbaka till varandra igen, vi får väl se hur det blir med den saken!
Nej, wiggo var inte planerad alls utan det kom som en överraskning / chock , men jag är glad, stolt över mitt val DET ÄR EN SAK SOM ÄR KLAR. Jag älskar Wiggo över hela mitt hjärta & nu skulle jag inte kunna se mig ett liv utan honom.

Postat av: Emma

Planerar du fler barn redan nu? Eller vill du ens ha fler? :) och vad skulle du vilja att de skulle heta? :)
svar: - Nej , just nu planerar jag inga fler barn alls . Men visst ska jag nog ha en till så småning om men inte i nuläget .
Skulle det bli en tjej så skulle jag vilja att hon hette Alissa , jag är kär i det namnet  Eller Nicole ! och skulle det bli en kille så vet jag faktiskt inte alls vad jag skulle döpa honom till , jag älskar ovanliga namn så det skulle säkert bli någon sånt där ovanligt :P

Kommentera inlägget här :