Tisdag 31/3

publicerat i Allmänt;
God dag!
idag är jag på min praktik igen mamma är hemma med wiggo & nu har jag lunch ska tillbaka dit alldeles strax men tänkte skriva några rader här först. Som sagt Wiggo är sjuk & kan inte gå till sin dagmamma & jag kan inte vara borta ifrån min praktik då kanske jag måste göra om den på sommarlovet & det är något jag absolut inte tänker göra. Så detta
är enda lösningen nu när han är sjuk, men det bästa är att jag slutar kl 14 så då hämtar jag min plutt & mamma får åka till jobbet & jobba dom timmarna som blir kvar.Eftersom det inte finns någon annan som kan ta Wiggo eller jag vill inte ens fråga någon annan heller !  Min mamma är världens bästa !


Nu så ska jag kila igen, jag hoppas ni får en bra dag.
Jag har huvudvärk & sömnbrist men det får man ta , ikväll ska jag lägga mig tidigt igen .
Senare kanske jag också ska ut till mamma & pappa för att sola, jag vill bli brun!

men som sagt hörs senare , hej då!

Kommentera inlägget här :