torsdag

publicerat i Allmänt;
Nu så sitter jag hemma igen har vart i skolan , men jag har slutat för dagen. Anton hämtade upp mig ifrån skolan sen åkte vi hem till honom hämtade kläder sen åkte vi o lämna honom i skolan igen så jag tog bilen och åkte hem så nu sitter jag här har precis städat ska snart gå ner och slänga en tvätt i maskinen. ja, min dag är väl inte planerad för 5 öre jag vet inte vad jag ska göra eller vad som händer men jag är så jäkla trött så skulle vara skönt att bara vara hemma också , men lite rastlös kommer jag förmodligen att bli. Anton ska åka till skroten ta dom sista delarna till bilen och sen till garaget fixa bilen och jag tror att den blir klar idag , vi får väl hoppas för hans skull..

nej , nu ska jag lägga mig i soffan en liten stund sen är det dags att dra igen!

Kommentera inlägget här :