fy på mig!

publicerat i Allmänt;
Dålig uppdatering, jag vet !

god morgon =) allt bra med er ?  själv så är man trött och förkyld och hostar woho kan det bli bättre? nope!
ja , jag är hemma just nu Rebecka ringde och väckte mig lite smått när jag försökte somna om i soffan och nu är kvinnan här ;D fast jag är faktiskt ovanligt pigg , de borde jag inte vara. ja hur som helst så ska Tobbe ha wiggo ikväll för jag ska åka och kolla på speedway , jippie ! så Wiggo slapp följa med idag fast han tycker det är kul men tycker de är synd att han ska få vara vaken så länge sist kom vi hem kl 10 tror jag , plutten!
Har precis kommit ur duschen , ska väl bara ta de lugnt nu innan det är dags att fixa sig lite grann. Ska till doktorn idag också kl 14 så får vi se vad han har att säga om min hosta och mina förbannad blåsor jag får i munnen så fort jag får en förkylning. Hm usch!

Jag kommer tillbaka senare hoppas jag måste bli bättre på det här & även på bilder också.. Fy skämms!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av kakan:

har för mig att du har några tatueringar. kan du inte visa dom? :)

2:a kommentar, skriven , av Wiggosmamma:

svar ; - jo det kan jag göra . kan lägga in bilder ikväll :)

Kommentera inlägget här :