God dag.

publicerat i Allmänt;
Jag är hemma & jag är jättetrött. Wiggo är hemma också försökte få honom att somna en liten stund men det gick ju inte för sig. Wiggo har vart hos min moster idag och min kusin frida , det hade gått jättebra ! Mormor kom med honom senare , när jag var hemma redan. Rebecka har vart  här också, hon åkte precis men kommer tillbaka snart igen :)
Jag säger bara vilket skit väder önskade att det kunde vara fint väder så man kunde gå ut & gå en sväng men tydligen inte.Hoppas det blir bättre imorgon!

Wiggos feber har gått ner lite men jag vet inte riktigt om han är så pigg än, ska vara hemma med honom imorgon iallafall sen får jag se på onsdag om han ska till dagmamma eller inte. Men men , nu ska vi kolla på film.
kollade först på oliver o gänget men sedan bytte wiggo till snövit och från snövit till skönheten o odjuret så jag antar att han inte ville kolla på någon av dom , haha bara jag som är intresserad :)

Kommentera inlägget här :