God dag.

publicerat i Allmänt;
idag är jag pigg och glad fick sovmorgon till kl 11 väldigt skönt. Igår kollade jag och min syster på filmer sen somnade jag i soffan en stund o så kom mamma och pappa hem kramade om dom sen gick jag och la mig igen. Idag så har jag inte gjort mycket solat och duschat sitter fortfarande här med mjukis på mig vet inte vad jag ska göra, Wiggo ligger o sover middag så får väl se när han vaknar. Idag ? hm, ingen aning ska iaf åka till lägenheten en snabbis och kolla posten väntar på papper ifrån försäkringskassan som jag väntat på i 2 månader nu, jag hatar dom!

ikväll ? hum, inget planerat än så länge får väl se . men de blir väl till att ta de lugnt , kanske myspys med någon vem vet!
Nu ska jag kila igen, kanske ska se om jag kan komma ihåg o ta med mig min kamera o sladd så jag kan slänga in lite bilder någon gång. bloggen är bildlös och tråkig har jag märkt.

Kommentera inlägget här :