God förmiddag!

publicerat i Allmänt;
Idag så vaknade Wiggo kl 5.20 vi låg kvar i sängen till kl halv 7-7 sen så kollade vi på TV en stund sen tyckte Wiggo att det var dags för sin mormor att vakna så han gick in till henne och väckte henne. När hon hade vaknat tog vi på oss kläderna gick upp till stallet för att ta ut hästarna , Wiggo tycker det är jättespännande men han ska absolut inte gå själv utan man måste bära honom. Efter det så satt vi oss ner i köket & åt lite frukost sen så la jag mig i soffan en stund vilket jag inte borde ha gjort för jag somna direkt , o sov till kl 10 sen har jag solat & duschat . Fixat lite med mitt arbete osv .
Nu ligger Wiggo & sover , jag är svin hungrig så funderar på att kanske koka ihop någon gryta till mat.

Nu så ska jag kila min väg , kanske inte blir så mycket blogg nu för jag har lite saker att göra i skolan kvar & vill  helst bli av med det. så fort som möjligt. Jag hoppas ni får en bra dag, idag har jag faktiskt lite planer ;)

PUSS & KRAM / happyface

Kommentera inlägget här :