God morgon!

publicerat i Allmänt;

Jag fick sovmorgon idag, wiggo vaknade kl 7 helt otroligt trots att han somnade kl halv 6. Visserligen så somnade jag på soffan när wiggo kollade på barnprogrammet och låg brevid mig men sen tyckte han väl att det var lite tråkigt att jag låg o sov så han drog mig i håret o skrek " maama " så jag vaknade direkt . Nu så har vi precis duschat båda två .
Och nu kollar vi på nalle puh snart ska vi dammsuga det tycker wiggo är jättekul & sen ska vi fixa i ordning oss lite grann. Kan ju inte gå pjamas hela dagen! ;p

ska se om jag kanske kan ta lite bilder sen så kan jag slänga upp dom senare idag!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mirry:

Hey!



Anmäl din snygga blogg till Veckans Blogg!

www.arntyochmirry.se

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

älskar när du lägger upp bilder som dagens outfit. du ger sån inspiration

Kommentera inlägget här :