God morgon allesammans! :)

publicerat i Allmänt;
Nu är jag vaken och har vart vaken sen kvart i 6 . Jag super duper mega trött , haha! Lämnade Wiggo hos dagmamman vid kl 8 och så gick jag hem städade hela lägenheten och ska snart hoppa in i duschen. Idag blir det ingen skola för mig , jag är så trött så vill bara vila ett tag & vara hemma. Ikväll så ska jag faktiskt träffa Camilla en tjej som jag red i samma ridgrupp i när jag red i torshälla för mer än 9 år sedan. så ska bli jättekul att träffa henne! :) min bästa vän Rebecka jobbar hela helgen så jag tycker så synd om henne & mig själv också för den delen för jag får ju inte träffa henne förrän på söndag :O hur ska jag klara mig ? skämt åsido,

idag ska jag slänga in lite bilder på wiggo & däremot hans outfit också , coolt va ? jag hör av mig senare , ska duscha nu!  sen får vi se vad som händer ;)

Kommentera inlägget här :