God morgon bloggen!

publicerat i Allmänt;
Jag har vart vaken sen kl 6 då Wiggo vakna sen åkte jag in till lägenheten o har fixat mig klart nu ska bara slänga i mig frukosten sen iväg till skolan för nationella provet i engelska :/ önska mig lycka till !
Jag har inte mått så bra på sista tiden , jag skakar är typ svimmfärdig & mår illa . Jag vet inte vad det kan vara ? ska ringa min doktor idag & se ifall jag kan få någon tid måste kolla också ifall jag har diabetes är törstig hela tiden + viktnedgång.
Ser ut som det ska bli fint väder idag så man får väl hoppas på det eller vad säger ni ? :D

tänkte visa er mina snygga skor sen , jag älskar dom & dom är lite udda faktiskt ;) men de får ni nog se när jag kommer hem igen efter skolan. nu ska jag fixa de sista .

puss

Kommentera inlägget här :