god morgon gott folk!

publicerat i Allmänt;
Jag skrev ett inlägg igår faktiskt men jag ser inte att de ligger där ? alltså när jag själv besöker min blogg så finns det inlägget jag skrev inte med. Hum ? jaja hur som helst så är vi vakna , wiggo sov hos tobbe i natt och kom hit med honom för typ 30 minuter sen & jag är faktiskt lite pigg men jag är hur förkyld som helst och hostar gör jag också .
igår så var jag ju hos doktorn de tog blodprov 4 rör ? jag höll nästan på att svimma blev så skakig. De tror att jag kan ha smittats med streptokoker ( det wiggo hade för några veckor sen ) ja det är väl inte så konstigt ifall jag skulle få det så mycket som jag pysslar o myser med min älskling. sen så tog dom ju blodprov jag är lite misstänksam om diabetes, törstig, kissnödig, trött och viktnedgång det är ju lite tecken på diabetes så dom tog prov för det också . får svaret i slutet av veckan och jag har så himla ont i magen. :/ vill inte!

nej nu måste jag stoppa ner lite frukost i min mage. vi hörs när jag slutat skolan.

Kommentera inlägget här :