God morgon!

publicerat i Allmänt;
Nu är jag vaken & jag är super duper mega glad för jag har inga lektioner idag ;D Så idag gäller det att kanske plugga lite , fast egentligen vad? har ju fan inget att plugga eller jo kan ju fortsätta plugga på mitt samhäll prov som jag skulle ha idag , ja det blir nog bra! Ikväll så kanske jag ska gå på speedway men det är inte helt säkert än utan det beror på.

Fick en bra & snäll kommentar av en läsare som heter Sara som bor i skåne & den tackar jag så mycket för & jag ska försöka att följa dina råd men som sagt det är inte alltid lätt . Ne, vet ni vad jag ska lägga mig i soffan en stund nu & försöka vakna till sen vet jag inte alls vad jag ska göra . Rebecka ringde mig nyss o sa att hon skulle komma förbi lite senare det blir nog bra .

Kommentera inlägget här :