Home

publicerat i Allmänt;

Nu är jag hemma igen och jag har gjort klart ett arbete men det finns mer att göra. Håller fortfarande på med arbetet om kvinnomisshandel tycker det är riktigt intressant faktiskt och det är så hemskt ! Det arbetet jag gör om kvinnomisshandel hänger lite på slutbetyget så ja , man vill ju göra det bra.

Det gick bra i morse & lämna Wiggo hos dagmamman inget gråt denna gång men jag tror det var för att hans tjej Alva var där ;) han tjatar om henne varje morgon när jag säger att han ska gå till dagmamman då säger han " avvaaa avvaa " och det är då Alva han pratar om :) Idag så ska Wiggo vara med Tobbe och kan kanske skulle sova där också så att jag kan ha min lilla tid för mig själv , det ska faktiskt bli lite skönt om man nu får säga så. ?
Nej nu ska jag skriva lite mer på mitt arbete , jag har lite bilder att komma med sen också . missa inte !

Kommentera inlägget här :