Kväller '

publicerat i Allmänt;
Wiggo somnade redan vid halv 6 som en lite ner klubbad säl i min famn, mysigt <3 det var längesen han somnade i min famn senast . Imorgon så är vi lediga båda två jag har tagit ledigt ifrån skolan eller jag ska ringa dit imorgon & ta ledigt för jag vill inte att han går till dagmamman imorgon han ska vara feberfri en hel dag åtminstonde.
Imorgon så kanske vi ska leka med några "vänner "  till oss, vi känner dom inte så bra än men ska lära känna dom bättre. :)

Snart så kommer min kusin Frida hit och så kommer det två kompisar till , vet inte vad vi ska göra riktigt men kanske glo på en film eller något. Ikväll ska iaf gå och lägga mig i tid inte tänker jag lägga mig kl 12 inte , ack nej!

Jag ska ta lite mer bilder imorgon , eller försöka ta bilder så jag kan lägga upp här på bloggen . den har blivit lite bildlös på sista tiden ;P

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av syster:

ge wiggo en stooor puss från moster<3 föresten tycker jag ni kan komma ut hit imorgon=)

Kommentera inlägget här :