kväller'

publicerat i Allmänt;
 Ja nu är det kväller och det har blivit lite plugg iaf ska snart lägga mig i sängen & plugga lite mer :) är inte bea duktig?
Rebecka har vart här också en stund hon pluggade hon också sedan blev vi alldeles för hungriga o fick åka till mcdonalds men det var faktiskt riktigt gott för magen ;D fettsoo !

Som sagt här sitter jag och har tusen olika slags tankar i mitt huvud och ställer mig en massa frågor , men självklart får jag inte fram något svar. Helt onödigt att lägga ner tid på det , visst ? ..
Men men, ingenting verkar rulla på & bli bättre heller för den delen. Det är ju inte så lätt att få några svar på sina frågor när ingen svarar på dom ? ja om ni nu förstår vad jag menar. Men upp till dig ! Nu har jag skickat några sms utan att komma framåt , vad ska jag nu göra? här finns det iallafall ingen som bryr sig, oh nej onödigt o slöseri på tid visst ? Man ska väl inte lägga ner en massa tid o energi om man vill att det ska lösa sig med personen det är ju fan helt onödigt .. har jag fattat rätt ? Nej , slut snackat !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lina:

Hej Bea! läser din blogg, o kan bara säga såhär... det bästa du kan göra är att skita i personen just nu o inte messa eller ringa det är det som är hårdast (och jobbigast) men det är den bästa medicinen...personen i fråga kommer bli så paff at du inte lägger ner mer tid o energi på henne/honom att den kommer att höra av sig,, o en sak var inte för snäll.... =)fokusera och gör nu det du är bäst på,att ta hand om dig o din son ..lycka till med skola o allt! Kramar från en läsare från skåne

Kommentera inlägget här :