pluggar.

publicerat i Allmänt;
Jag sitter faktiskt hemma och pluggar , visst är jag duktig ? man måste ju ligga i lite extra hårt dom här sista veckorna som är kvar i skolan. Visserligen slutade inte min engelska så bra och jag måste erkänna att det blev ett IG men ack så tur jag har som får göra om nationella i höst igen och då kommer jag säkerligen att gå ett Godkänt. Ja ni som undrar jag är riktigt värdelös på engelska och jag kan då tamme fan ingenting , haha! Men alla behöver väl inte vara bra på det ? kanske bra om man ska utomlands men då kommer jag ta med mig feta lexiokonet . skoja inte!  Vart jag än går så ska jag ha med mig det , kan koppla dit den på mig som en liten svans som hänger efter ;P haha sjuk humor bea , jotack jag vet !

Wiggo somnade tillslut efter mycket gnäll, min älskling! Nu vill jag istället att han är vaken känner mig sjukt ensam , like always ! Men så är det när man är ensamstående och jag börjar bli van :)  Imorgon så ska jag faktiskt ut till min syster har saknat henne fruktansvärt mycket vi ska äta god kvällsmat och bara vara vi , mamma och pappa kommer hem imorgon natt också jag har saknat dom såååå mycket <3 men på dagen så har jag bestämt lite snabbt sådär med Bella och Max att vi ska leka lite med barnen , de tycker ju så mycket om att jaga varandra som galningar .

nej fan vad jag pratar , o jag måste ju faktiskt plugga ! herre min skapare ,god natt på er vi hörs mer imorgon!

Kommentera inlägget här :