skoldagen över.

publicerat i Allmänt;
Nu är skoldagen över för min del. Idag när vi hade idrott så träffade jag johanna innan så vi gick tillsammans ut i skogen där vi skulle gå ingen var där & jag började tänka på att mamma & pappa skulle åka idag o jag började böla , haha jag är en riktig morsgris . Jag grät nog inte bara för det heller utan varför lämnar dom mig när det känns så fel allting just nu? det är ju nu jag vill ha dom hemma, det är ju nu jag vill vara & umgås med dom. Jag började genast tänka på Anton o hur mycket jag saknar honom. Usch vad jobbigt det är.
Jag & wiggo pratade imorse.

jag: - vem är det ? ( pekade på en bild på anton )
wiggo : - paaapa .
jag : - nej wiggo de är anton . saknar du anton?
wiggo: - jaa ( med ett stort leende på läpparna )
jag : - är anton snäll ?
wiggo : - jaaa ( o börjar sedan skratta o ger mig en stor kram )

usch, detta är verkligen inte lätt. jag vet ju hur jäkla mycket wiggo saknar honom. ( jag med )

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linnéa - Ung mamma:

Titta gärna in till min blogg och beskriv hur du drömmer om att din partner friar till dig eller hur du eller din partner friade!

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

vem är pappa till Wiggo?

Kommentera inlägget här :