stor städning.

publicerat i Allmänt;
Jag är hemma i lägenheten och tvättar och städar, är jag inte duktig ? jag vill få bort all tvätt så jag slipper tänka på det hela tiden. Jag är i stortsätt klar men väntar på att en tvätt ska bli klar så jag kan slänga i nästa . Städningen är klar iaf men som sagt mycket tvätt.

Hum, vet fortfarande inte vad jag ska göra ikväll men jag tror nog inte att jag ska göra något alls bara ta de lugnt och kanske mysa :) men men , nu ska jag kila igen..

du e söt' / bea

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jenny ¤ Liam´s mamma:

Åhh ja precis , det är det jag tänkt, vill ha slingor isåfall, inte helt blekt :P Sist jag gjorde det så blev det lite för ljust, som på bilden jag hade. Något vill ja ju göra, varken klippt eller förändrat något alls nu på över ett halvår , haha. Söt liten trollunge du har :D Hur gammal ?=)

2:a kommentar, skriven , av Lise-Lotte:

Kikar in och önskar trevlig helg

Kommentera inlägget här :