tjohej!

publicerat i Allmänt;
Nu är vi hemma igen har vart ute sen kl 12 idag. Först gick vi och träffade min bästa vän Rebecka sen skulle hon hem , så vi gick vi till nyfors till en lekpark och lekte då kom sonny & moa dit ( moa är 1 år & 4 månader ) så dom lekte en stund, sen gick jag , wiggo , sonny & moa vidare vi gick o köpte glass till barnen sen var vi ute o gick lite överallt till slut somnade barnen på samma gång haha såg lite roligt ut. Sedan träffade jag bella & max vi gick en sväng sen så gick vi hem till henne & åt tacos o barnen fick leka lite . Nu är jag hemma & säger bara att ack vad jag har ont i mina ben!

Wiggo försöker sova , men han sov ganska länge idag så antar att han inte vill sova än men alltid värt ett försök.
Ikväll blir det bara till att ta de lugnt , ska lägga mig tidigt!
Fick en kommentar om dagens outfit & jag lovar att jag ska bli bättre på det , jag har inte tid med bloggen så mycket längre.

Kommentera inlägget här :