fredag'

publicerat i Allmänt;

äntligen fredag det säger jag hela tiden.
skönt att slippa skola , skönt att få vara ledig. idag ska wiggo till sin pappa & jag kommer att sakna honom så sjukt mycket min lilla älsklingskille. jag älskar dig . idag då ? hum, har en lektion senare kl 15 foto får se om jag har den lektionen eftersom han typ aldrig är där, men men .. idag får jag se vad som händer inga planer alls & vill inte ha det heller . men imorgon är det lördag & då ska min gamla vän Sandra firas woho hon fyller hela 19 år på söndag ! Grattis hjärtat <3 det har blivit väldigt mycket sandra dom senaste dagarna & jag är glad för att vi har börjat umgåts igen har saknat dig sjukt mycket & vi har ju trotts allt känt varandra väldigt länge, tack för att du ställt upp för mig den här veckan då allt har vart skit. Och jag får såklart inte glömma att säga tack till min bästa vän Rebecka som alltid får mig att känna mig så värdefull, tänkt om det fanns fler människor som du! <3

Nej nu ska jag gå & ringa min mamma , sen får jag se!

Kommentera inlägget här :